Naast veel ambassadeurs (lees: tevreden klanten) heeft Vindicta ook diverse partners met wie we samen zorgen dat die klanten zo tevreden zijn. Eén van die partners is Gamma Communications. In gesprek met Wilko Winkelaar van Gamma Communications en Robert Jan van den Bovenkamp van Vindicta duiken we in de details van dit partnership.
telefoniespecialist
Gamma Communications heeft zich gespecialiseerd in telefonie in de brede zin. Dat noemen we tegenwoordig ‘Unified communications’ en gaat om het beschikbaar stellen en combineren van meerdere bedrijfsbrede communicatiekanalen zoals bellen, video, persoonlijke en team messaging, voicemail en content-sharing. Wilko: “Het maakt tegenwoordig niet uit waar iemand aan het werk is. Thuis, onderweg of op kantoor. Je wil gewoon bereikbaar zijn. Gamma Communications weet hoe we je slim en effectiever kunnen laten (samen)werken zodat je altijd bereikbaar bent.”
bellen met teams
Eén van die oplossingen is bijvoorbeeld het bellen met Microsoft Teams. Nu weten veel mensen wel dat er een ‘bel-knop’ in je teamsomgeving is, maar dat je je telefooncentrale kunt vervangen als je Microsoft Teams Operator Connect slim inzet is vaak nog onbekend. Je bent dan overal en altijd bereikbaar via elk gewenst device, maar alleen als jíj hebt aangegeven dat je bereikbaar wil zijn. Lees bijvoorbeeld deze blogpost over hoe we vanuit dit partnership bellen met Teams hebben ingericht bij PRé Sustainability.
Partners
Voor Vindicta is dit partnership erg welkom. Als managed service provider (MSP) zien we dat bij veel bedrijven het altijd ‘Overal, Snel en Veilig’ kunnen werken steeds vanzelfsprekender wordt. Robert Jan: “Zelf hebben we veel kennis en ervaring met de kantoorautomatiseringsoplossingen van met name Microsoft. Dan is het prettig dat je een partner hebt die je waar nodig aanvult op het gebied van telefonie. Zodat ook dat overal, snel en veilig werkt.” Kort door de bocht gezegd levert Gamma de infrastructuur en verzorgt Vindicta de installatie en integratie met de overige kantoorautomatiseringsoplossingen.
kennisdeling
“Gamma organiseert regelmatig kennissessies waarin ze vertellen over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van telefonie“ vertelt Robert Jan. Wilko voegt daaraan toe dat de contactcenters tegenwoordig steeds vaker omnichannel zijn, wat inhoudt dat het álle kanalen omvat. “Met de toevoeging van ROGER365.io maak je in je klantcontactcenter (KCC) de professionaliseringsstap, omdat je niet een aantal, maar álle kanalen (telefoon, webchat, WhatsApp, een social media kanaal etc.) beschikbaar maakt in de omgeving van de KCC-medewerkers.”
Toekomstbeeld
Kortom, telefonie is een wereld die volop in ontwikkeling is en blijft. Zowel Gamma Communications als Vindicta zien veel mogelijkheden voor het bedrijfsleven om hier optimaal van te profiteren.
Neem dan contact met ons op via de bekende kanalen. En bellen is natuurlijk altijd goed!