Het Amersfoortse ICT-bedrijf Vindicta heeft Noeranie Ramdjan aangetrokken als marketing en sales manager. Waar tot nu toe het bedrijf is gegroeid door mond-tot-mond reclame van tevreden klanten, wil Noeranie meer focus aanbrengen op online en offline netwerken en de kracht van sociale media. De Utrechter werkt al jaren in de regio Amersfoort en heeft er intussen een groot netwerk opgebouwd.
‘Ik ben hier 1 juli gestart,’ vertelt de 34-jarige Noeranie. ‘Ik ken het bedrijf door Gijs Viester, die hier al jaren werkt als ICT-consultant. Ik ging weleens met hem mee naar een lunch of een borrel en zo leerde ik iedereen steeds beter kennen. Waar ik hier mee ga beginnen, is het uitbreiden van het CRM- systeem. De klantrelaties van Vindicta zijn een potentiële goudmijn, waar we nu veel te weinig mee doen. Intussen is ook de nieuwe huisstijl gereed en wordt er hard gewerkt aan de website. 1 september willen we live en dan kunnen we ook los op de sociale media.’
10-jarig bestaan
In het najaar bestaat Vindicta 10 jaar. Oprichter en eigenaar Bastiaan Al is niet iemand die graag hoog van de toren blaast. ‘Maar nu wordt het toch tijd dat we wat meer naar buiten treden,’ vindt ook hijzelf. ‘We hebben de afgelopen jaren hard gewerkt om onze klanten de beste dienstverlening en service te bieden en intussen hebben we een team opgebouwd dat staat als een huis. Het is aan Noeranie om op constructieve wijze meer te gaan communiceren met onze klanten en prospects. Het fundament staat. We kunnen nu verder bouwen.’