Network as a Service

01

Uw bedrijfsnetwerk op orde

Een bedrijfsnetwerk dat structureel goede performance levert en veilig is. Een netwerk dat goed bereik heeft op de plaatsen waar dat voor u van belang is, dat pro-actief gemonitord wordt op de performance en waarvan de firmware up-to-date is.
Met het NaaS abonnement van Vindicta heeft u zo'n netwerk, volledig ingericht en beheerd tot uw beschikking, tegen een vast tarief per maand.

02

apparatuur inbegrepen

Belangrijke onderdelen in het bedrijfsnetwerk zijn de firewall(s), switches en wifi access points. Dit zijn echter ook kostbare onderdelen, waardoor soms verkeerde keuzes worden gemaakt in de aanschaf. Daarom biedt Vindicta het NaaS abonnement aan inclusief de hardware. Daarmee heeft u geen hoge eenmalige investeringen, maar wel voorzien van hoogwaardige apparatuur van A-klasse.

Artboard 1

NaaS

Profiteer van de gemakken van dit aantrekkelijke abonnement voor netwerk aanschaf en beheer!

Met het NaaS-abonnement is het beheer en onderhoud van uw bedrijfsnetwerk geregeld en zorgen we ervoor dat uw medewerkers via het netwerk (bekabeld of via wifi) overal waar u dat wilt kunnen werken, op een veilig manier en met de gewenste performance. Daar hoort bij dat firmware-updates worden doorgevoerd, assetmanagement geregeld is en er pro-actief wordt gemonitord op veiligheid en performance.

Daar een vast tarief te rekenen per netwerkonderdeel weet u waar u qua kosten aan toe bent. Een tarief waarin alles wat bij NaaS hoort, is inbegrepen. Dit voorkomt financiële verrassingen terwijl u volop profiteert van alle extra's die dit abonnement u biedt.

Inbegrepen in het NaaS-abonnement is de lease van de hardware. Dit omvat niet alleen de levering en plaatsing van de hardware, maar ook de vervanging bij storingen of wanneer de hardware het einde van zijn levensduur bereikt. Hierdoor hoeft u zich geen zorgen te maken over hoge eenmalige aanschafkosten of dure vervangingsinvesteringen. De hardware blijft eigendom van Vindicta.

De netwerkapparatuur worden actief gemonitord. Eventuele meldingen die de componenten afgeven resulteren in een ticket dat wordt afgehandeld door de servicedesk van Vindicta.

De servicedesk van Vindicta dient als het centrale aanspreekpunt voor alle incidenten, vragen, verzoek tot wijzigingen en klachten van individuele gebruikers. Deze ondersteuning, maar ook ondersteuning om de hardwarecomponenten in beheer operationeel te houden of weer operationeel te krijgen, al dan niet op locatie, is standaard inbegrepen in het NaaS-abonnement.

Indien nodig zijn we maximaal één werkdag na binnenkomst van een verstoring op locatie om de onstane problemen te verhelpen. Ook als dat het vervangen van apparatuur inhoudt.

Meer weten over NaaS abonnementen?

Vul hieronder uw gegevens en vraag of bericht in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. We kijken ernaar uit u verder te helpen.


“We zijn blij dat Vindicta met ons meedenkt over de toekomststappen die we als dierenpark willen zetten. Dat ICT daarin een rol speelt is evident. Een partij die vaker met dat bijltje hakt is dan een prettige gesprekspartner.”
Danielle Brauers Dierenpark Amersfoort